Thursday, September 24, 2009

I got TAGGED 2.

I got TAGGED by my weird person a.k.a Haziq.

1) Saya suka?
- chocolate! errk... and many other things :D

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang :
- "bosan menyiapkan tag ini, pada hal tag neechan tak buat lagi." nanti aichan buat ekk?

3) Bila saya tension saya akan :
- menangis kat bantal busuk.

4) Tiga perkara yang akan buat saya tersenyum :~
- makan makanan sedap
- tengok movie best
- dapat call drpd teman2 rapat & bestfriend

5) Tiga perkara yang akan buat saya menangis :
- movie/buku cerita yg sedih.
- org anaiya saya
- berpisah/bergaduh dgn bestfriend

6) Kalau saya ada RM100K :-
- hmm... lanjutkan pelajaran ke U? gi melancong ke luar negara? belanja family and friends makan? pastu sedekah yg lebih kepada yg memerlukan...

7) Sila beri tiga nama untuk ditag :
- neechan
- farah oh! (haha)
- kimiko

End of this Tagged. bored...

No comments:

Post a Comment